Diumenge es va disputar al Prat del LLobregat del campionat de Catalunya de triatló per equips. Per culpa de la meteorologia, es va suspendre el segment de natació i la prova es va convertir en un duatló, 1 quilòmetre de cursa a peu, 20 quilòmetres de bici de carretera i 5 quilòmetres de cursa a peu. L’equip d’elit masculí del Vic ETB, format per Pep de la Mora, Arnau Pericas, Marc Gracia, Joan Soler, Arnau Serradesanferm i Toni Manzaneque, van aconseguir el segon lloc final per darrere el fasttriatlon, va completar el podi el CN Minorisa a la tercera posició.
A la categoria open mixtes el Vic ETB també va ser el protagonista aconseguint el primer i segon lloc amb dos equips diferents.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
